09 November 2010

...aku sayang Olay dan Nuffnang...

Dari semalam aku perasan iklan di atas ni asyikkkkkkk la keluar di blog aku. Hairan jugak kenapa iklan lain nda pandai kelaur. Check di Nuff bukan BE aku pun.So abaikan saja. Jangan perasan Rina. BE Hitz.FM pun belum pernah keluar ada hati mau BE lain. Pagi tadi seperti biasa buka blog mesti buka Nuff kan. Mau tengok analisis dan mau tengok BE Hitz.FM tu meningkat ka nda. Lepas klik earning tu aku senyum sendiri. Patutlah iklan tu malar kelaur dan terpacak di blog aku. Rupanya BE baru aku. Terima kasih Nuffnang dan Olay.
Aku memang pengguna setia Olay. Tapi Olay Total Effects. Aku mula pakai produk ni since 2003.Masa tu aku tahun satu di UMP.Masa tu jugak umur aku baru 19 tahun. Orang cakap produk ni untuk 25 tahun keatas. Tapi aku peduli apa. Aku rasa produk ni paling sesuai dengan aku. Aku pernah beberapa kali tukar ke produk lain seperti Shahirah dan produk yang aku beli di butik kecantikan. Tapi tetap tidak sesuai. Sebab tu sampai umur 26 tahun ni aku pakai Olay Total Effects. 7 tahun beb!Kulit muka aku nda la terlalu cantik dan gebu tapi still boleh dibanggakan sebab aku nda pernah mengalami masalah kulit muka yang teruk. Kalau setakat jerawat-jerawat cinta tu biasalah.Terutamanya sebelum "period". Nama pun perempuan dan aku tetap akan guna Olay Total Effects sampai bila-bila.



nota kaki tangan dan mulut:Nuffnang..next time bagi BE lagi k..muaxxx!

4 comments:

  1. tahniah..sy pun br dpt be olay gak...

    ReplyDelete
  2. ada kah Olay sama dengan ole-ole...?Boleh kah jejaka memakainya(gay aper...?).Sebenarnya nak ucap tahniah dpt BE dari Olay.Horay!hehe

    ReplyDelete
  3. iya..bagus ni olay total effect.

    ReplyDelete
  4. annie: tahniah jugak

    biskut: hahaha...boleh rasanya...

    anne: ya..saya mmg guna dr dulu..:D

    ReplyDelete