18 December 2010

...maaf...aku menduakan mu...

Bukan niat untuk menduakan dirimu. Sumpah sedikit pun tidak pernah terdetik dihatiku untuk menduakan dirimu. Tapi apakan daya. Aku sudah buat terbaik untukmu. Bersamamu walau kemana jua aku pergi.Tapi kenapa kau tidak pernah memberikan yang terbaik untuk aku. Salah aku ka?? Tidak..kau yang salah. Disebabkan kelemahan kau aku terpaksa menduakanmu. Mencari pengganti yang lebih sempurna darimu. Andainya suatu masa nanti, kau berikan apa yang aku inginkan, Aku pasti akan setia padamu.Itu janji ku. Itu sumpahku...

MAAFKAN AKU DIGI! Aku terpaksa menduakan mu. Kini aku memiliki no Maxis. Bukan niat menduakan mu, cumanya, seperti yang kau khabarkan kepadaku, memandangkan 3G Digi belum ada di Tawau, aku terpaksa mencari Maxis untuk mendapatkan perkhidmatan. Aku tau, package yang kau tawarkan lebih berbaloi, tapi apakan dayaku, aku hanya mampu tersenyum dikala melihat bayaran bulanan dari Digi lebih murah dari Maxis. Tapi, semua itu hanya sementara, aku janji, bila kontrakku bersama Maxis habis dan kau sudah sampai ke kawasan tanah tumpah darahku, aku akan setia...hanya PADAMU DIGI!



3 comments:

  1. hehehe,
    sabo sabo...nanti digi sampai ke sana ;)


    igtkn menduakan apa la td ;)

    ReplyDelete
  2. Maxis skrg ni kalau prepaid murah juga..Hot tiket tu..untuk Hot Tiket yg RM15, dapat masa berbual 120 minit, dapat 300 sms dan dapat beli piza yg kecik tu denganhargaRM1.00..kira ok juga. Tapi kalau post paid tu tak tau la, sebab saya guna prepaid.

    ReplyDelete