28 April 2011

DIGI WWWOW AWARDS, VOTE FOR ME!!!





Wahai orang-orang Kampung Pisang sekalian alam, sila vote saya!


SILA KLIK SINI!









Itu intro yang akan aku buat bila aku join atau calonkan diri sendiri dalam DIGI WWWOW AWARDS. Masalahnya sekarang, aku belum ada keberanian atau kekuatan untuk calonkan diri dalam awards tu sebabnya, aku sedar siapa aku. Setakat follower yang hanya 678 orang tu mana kan la mampu untuk menandingi blogger-blogger lain yang mempunyai follower sampai cecah 10K tu. Setakat blog aku yang  UV cuma 200-300 orang sehari ada hati mau lawan dengan blogger lain yang cecah 10K UV. OH! MEMANG GILA! la kan kalau aku berani-berani calonkan diri.


Bukan ndak yakin, cuma kadang-kadang aku ni pemalu sikit (opsss...pemalu ka aku??).


Peribahasa ada mengatakan, UKUR BAJU DI BADAN SENDIRI. So, aku pun mengukurlah baju di badan aku. Ndakkan mau ukur di badan CIK EPAL kan. Sah-sah la ndak muat nya.


Tapi apapun, kepada yang berani mencuba, aku ucapkan syabas. Jangan jadi penakut macam aku ya ya ya. Satu lagi, kepada calon-calon sekalian, aku ucapkan semoga berjaya. Menang jangan lupa belanja aku ok. Ndak payah yang mahal-mahal kita pergi makan Japanese food pun ok sebab i'm craving for sushi right now.





p/s Good Luck!!!!!



1 comment:

  1. ikutkan follower sy lagi sikit.. tapi main terjah je mencalonkan diri sendiri. pastu malas nak promo.. haha

    ReplyDelete