13 January 2012

Cara Untuk Dapatkan Duit Hanya Dengan Online






Hah, tiba-tiba aku tergerak hati mau buat entri ni.Tapi aku rasa dulu aku pernah post pasal ni tapi biarlah. Suka aku lah mau share berapa banyak kali pun.


OK. Mari kita mula.

Aku rasa ndak ramai orang tau pasal ini. Mungkin ramai tapi lagi ramai yang ndak tau. Ada beberapa cara kita boleh lakukan untuk menambahkan pendapatan hanya dengan online. Woit.. tunggu dulu. Jangan fikir bukan-bukan. Aku bukan mau promot bisnes RM 20 hinggit tu. Ini aku cakap betul punya.Aku ada 2 benda yang aku selalu guna . Daripada aku online buta-buta, menghadap facebook, melayan twitter secara buta-buta tanpa ada keuntungan, bagus aku buat semua tu sambil tambah pendapat.



CARA 1

Blogging:


Kepada yang tidak tahu, dengan meletakkan iklan-iklan didalam blog anda, anda mampu mendapatkan pendapat tambahan. Untuk pengetahun kamu, ada antara blogger popular yang boleh mendapatkan pendapatan mencecah ribuan ringgit hanya dengan blogging. Sumpah aku ndak tipu kamu. Sebab ada yang siap post lagi gambar check dari Nuffnang. Aku pernah baca. Aku ??? Ya aku pernah dapat. Tapi tidak lah sampai riban. Aku bukan blogger popular macam diorang. Tapi at least aku pernah dapat. Berapa tu biarlah aku jak tau. Oklah daripada kamu yang online FB buta² tanpa dapat satu sen pun. Lagi-lagi yang pergi CC. membuang duit buta-buta jak kan.


Apa yang anda perlu lakukan adalah daftarkan blog anda di syarikat-syarikat pengiklanan seperti ADVERTLETS, NUFFNANG dan lain-lain lagi. Oh ya, Google Adsense pun boleh jugak. Lepas tu letakkan link iklan di dalam blog anda. 

Kepada yang rajin, pulangannya pasti berbaloi. TRUST ME.





CARA 2


Join Churpchurp:


Join Churpchurp ni paling la senang. Kita hanya perlu share jak iklan-iklan yang ditugaskankan kepada kita untuk share. Hanya dengan satu klik saja. Share jak. Semudah kacang. Sesiapa yang rajin promot, pandai promot, setiap iklan yang kita share, if ada orang klik, kita akan dapat beberapa sen(mengikut yang ditetapkan). Bayangkan sesiapa yang ada 5000++ friends di FB tu campur dengan Twitter lagi. Bayangkan kalau semua 5000 orang tu klik. FUH!! oklahkan berbaloi what. Bukan kena keluarkan apa keringat pun.

So, kepada yang baru mau join churpchurp boleh lah klik sini :




Lepas tu register la k.


Aku ndak mau tamak-tamak sendiri. Because sharing is caring, so aku share la. Aku ndak tipu ni wei. Ndak percaya tanya la blogger-blogger yang popular yang sudah pernah dapat ribu-ribu hanya dengan blogging dan join churp-churp. Eh chop, belum pernah lagi aku jumpa yang dapat riban-riban dari churpchurp tapi ratus-ratus pernah. Betul. Ndak percaya p kamu google.



Last sekali, sesiapa yang rajin tu datanglah blog aku selalu k. Kalau ada nampak iklan-iklan menarik tu, klik la kalau rajin. Tengok-tengok la apa produk yang diorang jual tu. Kadang-kadang best jugak tu.




p/s tunggu check nuffnang. LAMBAT!!!

2 comments: