24 March 2009

..cuaca yang boleh mendatangkan penyakit...

ya..
cuaca d tawau skrg ni merupakan cuaca yang boleh mendatangkan penyakit...
tp actually aku sudah pun..
cuaca yang pagi smpi tghr panas gilak...
start petang mula mendung dan kdg2 akan hujan lebat...
sumpah..
panas betul ni....
tadi aku p bayar kereta dan p bank in untuk staff d Keningau...
aku pakring dkt dgn CIMB dan jalan p Maybank...
cam biasa....jan pernah berharap dpt parking dkt2 ngn maybank tu...
pastu aku p bayar bill tepon Hj. Bahar....
Beliau skrg d jakarta..so dia pesan suruh bayar tepon dia...
erk....
mandi peluh jugak aku...
nasib x bau ketiak..
hukhuk....
erm....
hari ni Hj. Bahar balik dr jakarta...
tp dia singgah kk lagi...
apalah agaknya dia belikan untuk aku...
dgr dr Pn.Samsiah...
Hj. Bahar belikan baju Hard Rock Cafe Jakarta...
hukhuk..bolehlah dari xda...
Sebut pasal Jakarta...
aku xtau lagi ni plan kami mau p jakarta tu..adoi....
amacam la kesudahannya...



...Cik-doRINA...

No comments:

Post a Comment