09 March 2010

...Happy Birthday In advance Salfarina Bahar...

Who cares...suka aku la mau wish untuk diri sendiri pun...haha... yang pasti.. besok aku 26 tahun.. tua sudah ehh... orang tua2 cakap... boleh jadi bini orang sudah ni umur mcm ni... hahaha.. tp who cares...aku mau kawin ka...mau ndak ka... aku sendiri ndak rasa tua... orang lain plak sibuk2... kepada orang yang selalu sibuk tanya bila aku mau kawin tu... sampai kad nanti... ada lah tu... tapi kalau sudah aku send kad jan pulak ndak datang.. memang mau kena penampar tu kalau gitu...

3 comments:

  1. hye sal. hepi bufday to u salfarina bahar. aku doakan semoga ko hepi2 selalu dan dipertemukan dgn jodohmu. jgn lupa doakan aku jugak ya. hikhik dulu aku plan ms time metrik, mau kawen umo 27. tp skang mau masuk 26 tp lom ada calon. naaa cmna la ni.

    ReplyDelete
  2. epi bday in advance jugak huhuhu....

    kad tu send la p putrajaya ya...jan p tawau plak...nnt aku nda dpt kad, nda dtg p kawen mu...kena tmpr plak aku huhuhu

    ReplyDelete