20 October 2009

...Congrats Bro!!!...

Fuh...lama nda buat entri kan.Last entri aku 9hb hari tu..lama jugak kan. Almost 11days. Aisehmen... yalah...sepanjang 11-18hb hari tu aku p kk bah.so nda la online.

Whatever pun..aku buat entri kali ni untuk Congrats Bro Jason for his wedding on 17th October 2009 yang lepas.Seumur hidup aku ini kali pertama aku dpt jemputan kawin orang cina. Well bagi aku chinese wedding ini quite simple la compare dengan Malay kan. sebab yang penting adalah makan2. tapi kalau Malay banyak betul kan adat2 dia. Mebe chinese pun ada jugak adat2 dia tapi time dinner2 ni nda da plak.yang penting makan & "minum"... Apapun thanx for the invitation Bro. Hope you will be happy forever.. :D


Gambar ini curi dari FB Shan...

Kualiti gambar kurang elok sebab gambar ni bapaku mms aku semalam...


dan....dibawah ni ada beberapa gambar yang aku sempat ambil...aku sebenarnyakan malu mau take pics banyak2...hahaha....








Nota kaki tangan dan mulut: fuhh..sungguh tidak sabar tunggu majlis kawin kazen aku bulan 12 nanti. best2 bekumpul ramai2...

No comments:

Post a Comment