27 October 2009

...genap setahun...

hari ini..genap setahun...musnahnya hubungan aku dengan si Mr. A. aku nda tau mau salahkan siapa..??? salah aku?? atau salah orang yang bermulut celupar itu??? yang pasti... 27 Oktober 2008 ...adalah tarikh yang membuatkan aku bukan jadi diri aku sendiri...tarikh dimana kepercayaannya terhadap aku musnah begitu sahaja. aku yang konon orang yang paling memahami dia..orang yang paling mengerti dia..dan orang yang paling mempercayai dia... telah menjadi orang yang tidak memahami dia..orang yang tidak mengerti dia dan orang yang tidak mempercayai dia... ARGHHH!! Mungkin silap aku..kerana terpengaruh dengan mulut2 orang luar...dan mungkin juga ini adalah takdir yang telah ditetapkan untuk aku...dan aku sebagai hamba ALLAH...hanya mampu berdoa semoga... aku diberikan peluang sekali lagi...











nota kaki tangan dan mulut:aku benci tarikh hari ini....tapi...apapun yang terjadi...aku tidak dapat memutarkan semula waktu...hanya mampu redha dan pasrah....

No comments: