10 January 2009

Saturday....

Erm....tadi aku dapat stationary baru dari purchasing department....

Stationary baru aku...

Aku dapat pen biru baru...pen Hitam satu...Artline pen satu...ink stamp pad...n stick note satu... dapat dari orang yg aku paling menyampah dalam ofis ni...serius menyampah gila..aku menyampa dengan dia dan boyfriend..ehh...sudah la ndak mau cerita pasal dia... lupakan yang lain...hehehe

Jam 12 tadi p lunch d D'Warung...fave place kami budak2 opis... dan kadang2 kami kol abang tu n kami tapau jak... tadi aku makan soto ayam D'Warung... aku suka sup cni..sedap...(walaupun ndak sesedap sup d tawau...)...dan aku minum Teh Pearl...ni dorang c Cda yg introduce...sedap... cukup rasa teh dia...yummmy.....



Soto Ayam D'Warung


Teh Pearl (Teh Cincau) D'Warung

No comments:

Post a Comment