13 January 2009

TiBa-TiBa Aku RiNDu KoRang....

Tetiba aku rindu kamu semua....rindu pigi genting dgn kamu....erkk....teringat zaman kita dulu2...erkkkk...sanggup naik bas kul 1 pagi pigi KL semata-mata mau pigi Genting....heheh...walau pun penat...tapi BEST...








Mari aku perkenalkan satu persatu Geng Kapak-Garfu Kami. Aku senaraikan satu persatu...sorry guys kalau ada yang salah...yalah...2 tahun sudah kita x jumpa kan....



First..aku la...Nama penuh seperti dalam IC...SALFARINA BINTI BAHAR...Lahir 10th March 1984...aku satu-satunya ahli geng yang berasal dari Borneo, SABAH.... Matrik kad aku bernombor AA03060. Sekarang sudah kerja sebagai QA/QC Engineer di WCT Construction... ( dan bulan akan menamatkan perkhidamtannya pada hujung bulan 2 ini...)...



Ini pulak nama dia EDA SUHAILI BINTI SHARUDDIN, no matrik AA03007 ( bangga betul dengan dia..)... Asal Kuantan....dari sekolah rendah..sampai U duk kuatan...nasib matriks dia d Melaka..dan kerja di KL..kalau kerja di Kuantan jugak aku xtau la... Parents dia merupakan mak & bapak angkat kami 7 yang lain....kalau mak dia hantar makanan mesti hantarkan kami sekali...best2...and paling best time Raya Haji..sebab time ni kami dapat makan free di rumah dia yang kami anggap macam rumah sendiri...(memang kami kadang2 xmalu...).... Lupa plak...Besday dia ni 12/12/1984...konon2 dia paling muda la antara kami semua.... padahal dia paling besar(jan marah ya Eda...)...anak manja dia ni... Bongsu la katakan... sayang ngn kucing2 dia..and pernah sekali menangis pasal kucing dia mati...heheheh....sekrang kerj ngn HLA Group...jadi Designer...besar gaji dia ni..hekehe....



Ini..Nama betul dia NUR FADZILLAH BINTI KHIRRUDI..kami panggil dia Kak Long...sebab dalam kami be-7... ....dia paling tua...lahir 5th Febuari 1984. Asal Ipoh Perak... dia ni paling matang antara kami walaupun kadang2 paling sot-sot... dia sekarang belajar lagi di LONDON tu...dia mau jadi Lecturer..so kena study tinggi-tinggi...satunya yang masi study...no Matriks AA03036..( maaf kak Long kalau salah..)...dia ada pakwe nama AMER FAIZAL...student UMP jugak... apapun..semoga KAK LONG menjadi seorang Lecturer yang berjaya....and Kawin jan lupa aku key...



Ini nama dia NORALIANA BINTI ARIFFIN... Lahir 30th April 1984... seorang yg gila study..sekarang dgr2 dia kerja ngn bapak dia...n latest aku tau pasal dia... dia mau ambil DPLI... memang sesuai ko jadi pengajar na...ko mmg seorang yg penyabar...slalu jugak ajar aku...hehehe...dan minah ni...kuat kelantan dia...hekhek...



Yang ini plak...nama dia SABARIAH MOHD BASIR.... Lahir 24 Ogos 1984 . Peminat Purple...Kerja di Zamil Steel Buildings Vietnam Co.Ltd... Seorang yang minat ngn jejaka2 Sabah..mentang2 nama SABA... hehe... kerana kehilaannya terhadap orang2 sabah...smpi semua orang Sabah dia mau...tp smpi sekarang xpernah datang Sabah ni..kalau dtg sini aku takut semua lelaki dia mau...hahahah...


Yang ini nama dia SUHAILA BINTI HUSIN..atau lebih mesra dipanggi Sheila... lahir 14 march 1984..dekat2 ngan besday aku...pernah sebilik dengan aku time kami tahun 2... seorang KIDAL yang mempunyai tulisan yang cantik...aku suka pinjam nota dia sebab kemas.... seorang yang gila terhadap PINK...dan seorang yang ayu...hehe......Rindu sebilik ngn ko...


Ini pulak nama dia panjang bebenor.. ZAITI ZURIDA BINTI ZAINOL ABIDIN ....lahir 10 Ogos 1984....erm... dia ni suka kaler Hijau...seorang yag pendiam...memang sentiasa dia...dia paling kecik dalam geng kami... walaupun kecik..tp kadang2 dia yang paling matang...hekhek...






Dan...yang ini plak... ROSMAWATI BINTI YAHYA...besday 11 Julai 1984 asal Perak...pekat lagi loghat dia ni...tapi xtau la kalau sekarang ni dah tukar lorat SARAWAK plak...hehehe...seorang yang gila ngn Kuning.... kuat makan walaupun kurus....n kadang2 aku jeles tengok dia makan...








Apapun...aku RINDU korang...Really hope to c U all Guys... tunggu kedatangan aku ke KL..and mbe Insyallah bulan MAY...
AKU RINDU KORANGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!

p/s Kawan2...sorry kalau aku ada salah info...and tolong perbetulkan..

1 comment:

  1. chop2! info aku betul..hehehe..aku pun dh lama xjumpa korang...waaaaaaaaaaaa...

    feela

    ReplyDelete