12 January 2009

aKu BoSan KeRjA SiNi....

Buat pertama kalinya setelah hampir 2 tahun aku kerja sini...di WCT Constrcution Sdn. Bhd... Akhirnya aku merasa bosan...pada mulanya...aku sangka aku tidak akan bosan sebab dalam ofis ni aku ramai kawan yang sot-sot jugak... tapi..akhirnya..kebosanan itu menjelma jugak... sebenarnya perasaan ini timbul dari bulan November 2008...tapi dapat aku tahan lagi...tetapi semenjak kebelakangan ini...perasaan itu tidak dapat dibendung lagi...semakin membuak-buak perasaan bosan aku....ERGHHHH.... dan atas dasar kebosanan itu...aku nekad...2hbFeb ini aku akan hantar surat resign yang mana sudah pun aku sediakan...tinggal print jak lagi...punyalah aku semangat kan....Sebenarnua aku tunggu bonus end of this month....harap2 dapat...kalau dapat best jugak... 1st...aku plan mau notis 1 bln memandangkan aku makin bosan...tapi bila aku fikir2...aku rugi kalau notis 1 bln tanpa gaji on the Feb...so...atas kebijakan aku yang makin melampau2 kebelakangan ini...aku dapat idea...aku notis 2 bulan dan bulan march nanti aku apply cuti menggunakan cuti ganti aku yang ada hampir 20 hari itu...so kalau notis 2 bulan...aku still dapat gaji..so..aku untung la...dan baru sebentar tadi otak aku semakin bijak... aku plan kalau dapat gaji on the 23rd nnt pagi...petang tu jugak aku hantar surat resign...tp macam melampau kan... bagus aku letak surat on the 28th....tp...lebih menyenangkan cerita...aku letak surat on the 2nd February 2009...muktamaddd!!!Sebenarnya aku mau balik tawau bukan sahaja disebabkan aku sudah bosan di KK...tp sebab DIA...ya..DIA...aku mau lebih dekat dengan DIA...aku mau sentiasa berada di sampingnya....dan sebenarnya...ini planning aku sebelum aku gaduh dengan dia lagi...dan sekarang...lepas jadi begini...lagi la membuatkan aku mau dekat dengan dia.... YAHOO...TAWAU...I'm HOME!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment