06 December 2011

Bila Zikir (Tentang Dhia) Menjadi Gangster

Sekarang ni sedang berlaku fenomena TENTANG DHIA. Semua orang jatuh cinta dengan Zikir. Zikir hensem, Zikir romantik. Zikir anak baik. Zikir lemah lembut. Pendek kata semua orang suka bila Zikir bersama Dhia. Tengok gambar bawah ni pun sudah nampak kelemah-lembutan si Zikir ni. Penyayang gitu.


Hasil google



Tapi itu semua bila Adi Putra meelakonkan watak baik dan nampak seperti orang yang skema. Ramai la yang suka kan. Semua wanita pun teringin jadikan Adi Putra sebagai pasangan hidup. What if, bila Adi Putra jadi samseng a.k.a Gangster. Bila Adi Putra jadi Jai?? Ada lagi ka yang suka???




Sumber: Twitter Adi Putra



Bagi aku, aku suka tengok lelaki yang ala-ala samseng ni. Sama dengan Aaron Aziz. Hari tu aku ada buat entri pasal Aaron Aziz. [ klik sini ] . Dalam entri tu, aku ada mention yang aku suka tengok lelaki yang ala-ala samseng. Entah lah kenapa. Tapi aku memang suka. Lain orang lain selera dia kali kan. Layanssssssss!!





Gambar atas ni diperolehi dari Twitter Adi Putra. Dia sendiri yang post untuk para peminat dia. Dia jadikan DP jugak. Tapi sekejap jak. Entah kenapa. Dia sendiri pun takut kali mau tengok muka dia dalam ni. Memang ganas gila la. Hilang langsung watak Zikir dalam ni. Tapi apapun i like. 




Aku sebenarnya ndak sabar menunggu kemunculan KL Gangster 2 yang dikatakan rerupakan kejadian sebelum berlakunya KL Gangster 1.Bermakna, time tu Malik yang menjadi Taiko. Mesti best. Mesti banyak aksi lawan-lawan. Ndak sabar eh!!!



p/s  Si Encik Boipren memang  suka si Jai ni. Rambut memang sudah ala-ala si Jai ni. Jangan besok dia pergi dye rambut dia jugak sudah!!!

No comments:

Post a Comment