13 December 2011

My Best Friend's Wedding || Part 1


Majlis Nikah 

Berlangsung si rumah pengantin perempaun yang bertempat di Taman Ria 7.
Tarikh : 09/12/2011
Masa: 2 petang



































Banyak gambar aku ndak dapat ambil. Sebab aku bukan main PhotoG. Aku cuma datang sebagai kawan dan sambil-sambil belajar. PhotoG sebenar adalah adik Apis. Diterbangkan khas dari KL. Jauh bebenar si dD bawak photoGnya ni. Tapi serius aku cakap, Apis seorang yang baik. Ndak kedekut ilmu. Ndak macam beberapa photoG yang kedekut ilmu. Ada tu, aku tanya tempat pun kedekut mau tau. Aku hairan. Kenapa diorang kedekut. Takut kali dorang kalau aku pandai, diorang ndak boleh cari makan. Ha ha ha. Kedekut ehh! Ndak mati lah wei kalau seetakat bagitau nama tempat. Rezeki tu di tangan Allah. Bukan di tangan tempat tu. Apapun, Apis memang best. Tapi malu jugak aku bila Apis cerita, malam sebelum majlis dD tu, dia ada lepak dengan photoG Tawau. Dia cakap, photoG Tawau ni KEREK a.k.a TEMBERANG. Aku ndak nafikan pun sebab ada beberapa orang photoG yang temberang. Bangga bebenar pegang kamera mahal tu.  Hairan. Konon-konon dia la otai. Tengok gambar orang lain, sengih-sengih. Hekeelehhh. Lain orang lain la pendapat dan idea dia. Kau ndak payah lah mau sengih-sengih babi tengok gambar orang. Kau rasa cantik belum tentu aku rasa cantik. Aku rasa cantik belum tentu kau rasa cantik. Ok bro. Malu sikit. Orang datang tempat kita, please lah tunjukan tabiat baik sikit. Peace ^__^.


Oh ya, ada satu lagi photoG. Entah sapa yang assign. dD pun ndak tau. Bapak dia kali. Abang tu pun bagus. ndak kedekut. siap tanya aku, OK KAH?? OK KAH??  Apa ndak dia tanya aku balik-balik, sudahnya aku pakai baju kurung moden. Kain siap belah depan. Nasib baik aku pakai legging dalam tu, ndak la nampak buruk kalau mengcangkung pun. ha ha ha.



Oh ya. Gambar-gambar ni aku ambil sendiri. Baru belajar. So, kepada yang otai-otai, sila beri komen. Nanti akan diperbetulkan mana yang kurang.Komen ya bukan kondem.



p/s Saya budak baru belajar.



1 comment:

  1. baju die santekkkkk. mekap pun santekkkkkk. mane die dapat? nak jugakkk. huuuhuuu.

    ReplyDelete