30 January 2010

...memory...

kadang2...
bila kenangan itu datang...
ya..aku rindu dia...
tipu kalau aku cakap aku dapat lupakan dia...
mungkin aku berdosa...
sebab masih ingatkan dia...
padahal...
cerita antara kami sudah lama berakhir...
walaupun bagi dia...
hubungan itu sudah lama berakhir...
tapi..
bagi aku...
sampai bila pun...
aku tidak akan dapat jumpa lelaki seperti dia...
sanggup bekorban apa saja untuk aku...
sentiasa ada bila aku perlukan dia...
kemana dia pergi aku sentiasa dibagitau..
itu yang membuatkan kami tambah rapat..
walaupun tika itu aku d kk dia d tawau...
cuma...
mungkin tuhan bukan ciptakan dia untuk aku...
mungkin antara kami ada pertemuan..
tapi tidak ada jodoh...
makin hari...
aku makin dapat menerima kenyataan itu...
walaupun hubungan itu tidak berterusan...
sekurang2nya aku bersyukur..
pernah rasakan kasih sayang dari lelaki itu...

yang pasti...
bila aku sedih...
aku ingat dia..
bila aku sepi...
aku ingat dia..
bila aku rasa keseorangan...
aku ingat dia..

betul kata orang...
cinta pertama itu susah untuk dilupakan..
walaupun dia bukan orang pertama jadi teman aku...
tapi...dia lelaki pertama yang aku cinta mati...
mati tahap gaban...

apapun...
semua itu hanya tinggal kenangan...
pahit atau manis...
ia tetap akan dikenang dan disimpan rapi di dalam hati...

No comments: