26 January 2010

...happy belated birthday...

hukhukhuk...tebatuk aku mau taip no entri oo...haha..first of all...aku mau wish HAPPY BELATED BIRTHDAY untuk blog aku....haha..sepatutnya 10 Januari tu hari... huhu.. memandangkan aku sibuk layan poker..aku lupa pasal blog aku..huhu....so sempena 2010 ni blog aku berwajah baru(even aku cuma tukar kaler...tapi tetap wajah baru jugak kan...)....and dari masa ke masa aku akan try lah ubah lagi blog aku ni.bukan apa..semenjak lama ndak layan blog ni aku jadi buta coding..and jadi pelupa sikit...besalah...namapun sudah masuk 2010..umur aku pun makin bertambah la...jadi paham2 la...hukhukhuk...

apa mau cerita ya...sebenarnya banyak cerita...tp aku rasa aku lebih suka simpan dalam hati sekarang ni....kalau dulu..apa yang aku ndak puas hati aku post di blog...tapi skrg ni aku cam rasa suma tu privacy..hahah...tp tgklah..smpi masa aku post jugak tu. cuma yang pasti....sampai sekarang aku masi mencari jalan kebenaran...jalan sebenar...jalan yang paling tepat untuk menuju ke masa depan aku. ARGHh!! kadang2 buntu jugak kepala otak ku ni.tapi..apa boleh buat...bak kata orang...hidup perlu diteruskan...

WTF..apa aku mengarut...aku sendiri ndak tau..sebabnya..aku teda idea mau buat entri pasal apa...ini ni pun saja2 supaya entri untuk januari 2010 ni banyak la sikit ...kan mo masuk febuari sudah ni...

ish...tiba2 kepala blank...sambung len kali la...chow



time to
ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment