31 January 2010

...tag lagi...

Berbulan ndak buat tagging game ni...aishh....bah..ndak pa la...the first for two o one o...

1) MY TOP 10 MOST FAV FOOD
-crab corn soup...
-yum2...
-soto
-bakso
-sushi (yummy...lama ndak makan sushi ngn best fren aku d kk..wei..rindu wei...)
-tomyam
-tomyam wan2...
-semua yang mamaku masak
-mesti ka jugak 10???

2) 10 THING I LURVE DOING
-main poker(sekarang)
-lepak rumah
-layan FB
-tgk tv
-tidur
-
-
-
-
-sekarang ni aku sudah ndak da benda yang alu suka..hahah cukup la di atas tu..


3) 5 types of man i adore
-sayang aku lebih dari aku sayang dia..
-perlukan aku lebih dari aku perlukan dia...
-rindu aku lebih dari aku rindu dia..
-manja dengan aku lebih dari aku manja dengan dia..
-dan yang paling penting...lelaki yang sanggup kongsi suka duka dia dgn aku...

4) 5 THINGS I LURVE DOING WHEN IM SAD
- aku bekurung dalam bilik sendirian dalam kedaan gelap..
-satu jak yang aku buat..tu yg di atas jak..
-
-
-

5) 5 THNGS I LURVE DOIN WHEN I'M HAPPY
-banyak cakap..
-senyum sendiri2..
-tiba2 ada mood belanja orang makan..jadi sapa mau mintak spen ngn aku...make sure aku happy time tu...
-
-

6) 10 WAYS TO WIN MY HEART
-sentiasa ada bila aku perlukan...ndak kira la aku call ka..sms ka..jumpa ka...
-bekorban demi aku...lebih dari apa yang aku korban untuk dia..
-faham aku...lebih dari aku paham dia..
-sayangi aku..lebih dari aku sayang dia..
-care pasal aku...lebih dari aku care pasal dia..
-jan kongkong aku...seperti mana aku ndak pernah kongkong dia..
-manja dengan aku...lebih dari aku manja ngn dia..
-faham apa yang aku suka dan ndak suka..
-penat...ndak tau apa lagi ni...
-???

7) MY TOP 5 MOST FAV JUNK FOOD
-tasen
-bika
-tasen
-bika
-tasen

8) 5 THINGS I WISH IT COULD HAPPEN
-kawin dengan 'dia'
-hidup bahagia dengan 'dia'
-travel dengan 'dia'
-beli BMW 7series
-1 juta dalam account bank atas nama aku..asi???


9) MY TOP 10 RECENTLY MOST ADDICTED SONG
-i'm yours - lagu lama tp banyak kenangan
-aku wanita biasa - KD
-dilema-ungu
-separuh jiwaku pergi - anang
-bukan cinta manusia biasa - dewa
-taking back my love - enrique
-i dont love u - MYR
-
-
-


11) 10 PERSON I WISH 2 TAG
- malas..sapa mo buat..buat la..




nota kaki tangan dan mulut:semmat...buat tag ni time orang tgh kenduri di luar...

1 comment: