20 May 2011

Siapa Cakap Bentuk Badan Lelaki Tidak Penting????

Assalamualaikum ^___^,



Hurmm.. kebiasaannya kita dengar, LELAKI saja yang bercakap pasal tubuh badan perempaun. Bini gemuk sikit, bising! GF gemuk sikit bising!! Lelaki paling suka tengok wanita yang ramping dan seksi. Part yang paling lelaki suka adalah bahagian payudara dan punggung perempuan.Konon-konon dua benda ni mampu menaikkan ghairah mereka. PERGHHHHH!!!!! Tapi kadang-kadang lelaki terlupa yang tubuh badan lelaki juga penting untuk menaikkan ghairah perempuan terutamanya si isteri bagi yang sudah berkahwin. Sumber dari Mingguan Wanita menyatakan ada 8 bahagian tubuh badan lelaki yang mampu pancing ghairah perempuan dan para isteri dan sedikit ulasan dari tentangnya.





♥ DADA YANG BIDANG 
Daya tarikan lelaki dan wanita itu biasanya sama. Kalau lelaki tertarik untuk melihat dada perempuan begitu jugak sebaliknya. Biasanya dada lelaki yang bidang dan sasa menjadi impian sebahagagian besar kaum wanita.



♥ PERUT YANG RATA
Perut yang rata mampu menaikkan ghairah wanita ketika mengadakan hubungan sulit (dinyatakan di MW bukan aku yang cakap). Say no to PERUT BOROI!!



♥ LENGAN BEROTOT
Lengan yang suka dilihat oleh wanita bukanlah seperti lengan ahli bina badan yang berurat dan berketul sebab ada wanita yang takut dan geli melihatnya (macam aku la). Sebaliknya lengan lelaki yang didambakan cukup sekadar berotot, tampak kuat dan tidak lembik.



♥ BAHU TEGAP
Berdasarkan kajuan pendidikan seks di Britain, ramai wanita mengatakan, bahu lelaki yang lebar dan tegap merupakan salah satu kriteria keseksian kaum lelaki



♥ BIBIR YANG SEKSI
Bentuk bibir yang indah mungkin berbeza mengikut pandangan wanita. Ada yang merasakan bibir merah dan nipis sebahai seksi dan ada juga yang berasakan lelaki yang memiliki bibir tebal tampak cukup menarik.



♥ JARI JEMARI YANG BERSIH
Haiyo.. yang ini bukan fakta dari MW. Ini aku sendiri yang cakap. " LELAKI BERKUKU PANJANG DAN KOTOR ADALAH PENGOTOR" . So please ya wahai lelaki-lelaki sedunia, sila bersihkan kuku anda sebelum keluar dating!!



♥ UKURAN ALAT SULIT
Ukurannya tidak dinyatakan secara spesifik!!!



♥ PUNGGUNG YANG MANTAP
Keseksian lelaki juga dilihat daripada punggungnya. Kaum wanita cukup senang melihat punggung lelaki yang mantap.






dan gambar dibawah ini adalah idola En. Boipren merangkap BF no 2 aku...opssss!!!





SCOTT HERMAN!!!




Bawah ni ada beberapa video tutorial dari BF no 2 aku ni. So, kepada lelaki-lelaki yang ingin mendapatkan tubuh seperti BF aku ini sila la rajin-rajin workout ok.


Enjoy!!!


1. Workout untuk mendapatkan dada yang bidang




2. Workout untuk mendapatkan bahu yang tegap







Untuk yang selebihnya bolehlah pergi ke youtube SCOTT HERMAN!!! (siap promot untuk SH lagi kan.. betul-betul aku ni macam GF dia pulak...PERASAN!!)




p/s syukur en.boipren ndak boroi...tapi masalahnya sekarang aku ni yang ndak pandai mau kurus-kurus. SIGHHH!!

9 comments:

  1. nasib baik saya mempunyai semua ciri-ciri di atas.

    ReplyDelete
  2. @Nobita Sensei uiseh...lelaki idaman malaya la ni..

    ReplyDelete
  3. Ahh setuju sangat!

    Tapi kalau lelaki kurus sangat pun tabest juga.
    Yang sedang2 la jgn terlampau bermuscle, tapi jgn la boroi sgt. Cewahahahaha

    ReplyDelete
  4. say yes untuk semua ciri2 di ATAS...:)


    fyi..nama boifren saya michael chad murray..dan die sgt HOT!!:P

    ReplyDelete
  5. Daya tarikan lelaki dan wanita itu biasanya sama. Kalau lelaki tertarik untuk melihat dada perempuan begitu jugak sebaliknya. Biasanya dada lelaki yang bidang dan sasa menjadi impian sebahagagian besar kaum wanita.

    ReplyDelete