04 May 2011

Program Suara Tawau untuk 1Malaysia




Assalamualaikum semua ^___^,


Hari ni mau share gambar-gambar yang aku sempat tangkap menggunakan handphone buruk aku semasa program Suara Tawau utnuk 1Malaysia. Sumapah!! aku masa pergi program tu aku sebenarnya ndak tau pun untuk apa program tu diadakan. Aku pergi pun sebab En. Boipren yang ajak pergi. So aku pergi la. Aku tau nama program ni dari Lisa Ali. Kalau tidak, aku memang ndak tau.


Bawah ni ada beberapa gambar yang aku tangkap menggunakan handphone. Sebenarnya ada banyak lagi gambar-gambar yang aku tangkap tapi menggunakan kamera En. Boipren dan kamera itu sekarang ada pada dia so ndak dapat share. May be dalam entri Program Suara Tawau untuk 1Malaysia (Insyallah kalau rajin).




Kategori Basikal:













Kategori Motorsikal:
































Kategori Kereta:

















Aku pun kurang pasti apa kategori-kategori yang dipertandingkan. Mungkin juga yang tercantik. Yang terlawa. Sebabnya, belum pun habis program tu aku dengan En. Boipren sudah melarikan diri dari program. Panas gilak ok!! Sudahlah panas, aku lupa pulak la kan bawak payung. Bukan lupa, tapi konon-konon aku adalah wanita yang tahan panas.Dalam erti kata lain BAJET JANTAN!! TREP JANTAN!!! Sudahnya, rasain lo. Bermandikan peluh!!!!




Apapun, aku bangga sebab menjadi salah satu supporters aktiviti-aktiviti yang dijalankan di Tawau ni. Biar panas, janji enjoy!




Untuk berita lebih lanjut maybe boleh pergi ke Tawau Bloggers.






p/s panas yang melampau menyebabkan kulit menjadi hitam... Oh!Memang Gila!!!!

4 comments:

  1. mak ai...gigihnya dorang berabis nak decorate kereta/motor

    ReplyDelete
  2. whoaaaaaaaaaaaaaa cantik2 diorang wat kreatif :)


    p/s: stok vco dni masih ada ^__^

    ReplyDelete