18 May 2011

Shawl RM 5

Assalamualaikum ^__^,



Kelmarin kan cuti sempena Hari Wesak, so aku , Mamaku, Makcik Dai dan Ninong meneruskan aktiviti menghantar kad jemputan kahwin adik aku selepas menronda-ronda satu Tawau pada ahad yang lepas. Aktiviti menghantar kad jemputan kali ini di teruskan ke kawasan area Muhibbah dan Taman Semarak. Selepas itu kami meneruskan proses mengedarkan kad jemputan ke kawasan bandar pulak. 



Sambil-sambil menhangtar kad jemputan, sempat lagi kami singgah di kedai-kedai yang jual shawls sebab mamaku mau cari selendang untuk dipakai semasa majlis kahwin itu nanti.



Masalahnya sekarang, orang lain yang mau cari shawl orang lain yang beli. Sudahnya, aku pulak yang beli shawls. Bukan 1 tapi 2. Satu untuk pakai masa kahwin adik aku.Satu lagi shawl yang bawah ini.









Harga shawl ni RM 5 sahaja. Jenis kain??? Entah. Tapi macam crumple dan begetah sedikit. Antara sebab aku beli adalah MURAH dan WARNA yang COLOURFUL! Terus terang aku cakap, aku ndak malu mau mengaku aku pakai shawl harga RM 5 sebab, aku peduli apa, memang harga dia RM5. kan kan kan. Apa yang penting, aku happy dan selesa memakainya. 





p/s shawls RM 5 selesa aku sangat selesa OK!!




10 comments:

  1. hrga brape pon xkisah yg pntg kt selesa n suke!! =)

    ReplyDelete
  2. uii murahnya..
    ndak penah lg aku jmpa shawl rm5..
    paling murah rm10 jak..
    hehehe...
    murah2 pun cantik bha jgk.. =)

    ReplyDelete
  3. cantik..kupun kalu bule mcari shawl murah2 ni,skrg shawl mahal2 udah huhu

    ReplyDelete
  4. wah .. murah aa .. d kk shawl plg murah rm8 jak .. huhu , ok what murah ,, jimat budget .hehe ;)

    ReplyDelete
  5. dimana tu dimana. bole suda aku gerakan dtwu ni. haha

    ReplyDelete
  6. @Anne Nurain itu la pasal...first2 tgk macam ndak..lama-lama tgk mcm lawa jugak...

    ReplyDelete
  7. @Mama JnJnJ ya bah..tp ndak da lawan tudung ekspress la harganya..mahal.. ndak mampu..

    ReplyDelete
  8. @cik faez ya ya ya.. ada banyak kaler lagi ni...best2 jugak...

    ReplyDelete
  9. @Koko | Prophile di kedai india bah. barisan quong ming lama..banyak sana..murah2..ndak payah beli online..yg latest pun murah jgk..

    ReplyDelete