03 May 2011

Fast and Furious 5

Assalamualikum semua.... ^__^


Ahad malam Isnin yang lepas (malam 1 Mei la tu), aku ,En. Boipren,adik aku, tunangnya dan 3 orang kawan yang lain pergi tengok FAST AND FURIOUS 5 atau lebih senang dipanggil FAST 5.


Serius aku cakap, kepada yang belum tengok bagus pergi tengok cepat. Best gila wei! 



Bawah ni aku senaraikan pelakon-pelakon Fast 5 (sumber wikipedia):




Bawah ni pulak Official Trailer Fast 5.




Secara kesimpulannya, apa yang aku boleh simpulkan keseluruhan cerita ni memang best gilak. Sikit pun mata aku ndak lari dari screen panggung tu. Kalau boleh kelip mata pun aku ndak mau.


Semangat gila mau tengok apa jadi next...next... dan next....


Benda yang aku rasa best dan lucu dalam Fast 5 (randomly):

♥ Aku rasa sweet bila si Mia pregnant dalam cerita ni. Dom lagi sweet bila dia janji dengan Mia dan Brian yang diorang bertiga tidak akan berpisah walau apa pun terjadi selepas tau Mia pregnant.

♥ Dom seorang abang yang soooooo caring and sweet bila dia sengaja kalah pada Brian time diorang racing guna kereta polis sebab dia tau Brian perlukan duit tu untuk baby Mia.

♥ Cerita ni best bila diorang rompak kereta polis untuk dijadikan kereta diorang time merompak. Best gilak!!! Lucu pun ada.

♥ Rompakan duit 100juta berjaya!!!

♥ Aku sakit hati bila diorang bakar duit si Rayes masa first rompakan tu. ARGHHHHHHHHHHHH!!!

♥ Dalam cerita ni jelas menunjukkan, bila seseorang tu kaya, POLIS pun dalam genggamannya.

♥Perompak pun tau mau bertaubat wei!


Banyak lagi best wei. Cumanya aku susah mau explain di sini. Cerita ni memang best. Biar pun kisah kereta-kereta, rompak-merompak, tembak-menembak tapi banyak jugak yang lucunya.


So, kepada yang belum tengok, pergi la tengok wei. Berbaloi-baloi!!!





p/s macam mau tengok lagi.... ^____^






  












No comments:

Post a Comment