04 May 2011

Cantiknya Marshanda Betudung!!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua ^___^, 


Kali ni aku mau share gambar-gambar Marshanda bertudung. Kenal ka siapa Marshanda ni???? Alahhhh!! Yang tengah popular sekarang tu. Alahhh pelakon SEJUTA CINTA MARSHANDA tu. Sekarang kan tengah popular di TV3. 


Dulu dia ni memang seksi gila. Tapi entahlah, since dia kahwin tu dia memang sudah bertudung.Ingatkan di dalam sinetron SCM tu jak dia bertudung, tapi rupanya di luar pun dia bertudung jugak. 





Seksi !!




Seksa!!!




Aku memang follow twitter si Marshanda ni. So dia selalu post-post gambar dia. So sweet la kan aku tengok dia ni bertudung. Lagi-lagi lepas kahwin. Kalau ndak silap aku dia nikah 2 April hari tu. Aku tau pun time aku baca di koran-koran time di Jakarta hari tu. Ruginya aku balik dari Bandung hari tu 30 Mac. Kalau tidak sah-sah dapat tengok dia kahwin (macam aku di jemput...so perasan me).





Gambar Kahwin Marshanda.



Lawa kan Marshanda time dia kahwin. Sooooooooooo cute!!!Suka tengok tundung macam tu. Hari tu pergi Jakarta/Bandung ada jugak aku cari, tapi tiada pulak jual spesis macam tu. Maybe custome made kan.



Gambar-gambar bawah ni aku ambil dari yang si Marshanda post-post di Twitter dia.






























Haiyak!!!!!!!! Macam mana mau pakai tudung macam dia pakai tu ya????? Ndak sempat aku menuntut ilmu time pergi Jakarta hari tu. Serius lawa kan. Berlapis-lapis gitu. arghhhhhhhhhh!! Jeles!!


Tapi aku rasa sah-sah muka bulat macam aku ndak sesuai mau pakai tudung spesis macam tu kan. Mesti bertambahlah kebulatan pada wajahku ini. So Rina, lupakan niat anda.







p/s Mesti laki dia si Ben Kasyafani tu yang memberi dorongan macam ni kan... Syukur!!!!!!!!!




9 comments: