02 May 2011

Sesi Promosi Barang : Libresse

Assalamualaikum semua. 2 hari tinggal blog disebabkan terlalu busy dengan aktiviti di hari cuti. Ndak sedar sudah masuk bulan Mei kan.


Hari ni aku mau promosi barang. Pergh! Rasa macam promoter di pasaraya pulak kan.Tapi serius aku cakap, kali ni aku rasa berbaloi baloi untuk dibeli oleh kaum perempuan di luar sana.




Barangnya adalah.....




Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa...




Libresse!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Dengan harga RM 8.90, eh chop! Aku ndak tau kenapa Survey Hypermakerket Tawau jual RM 8.90 sedangkan harga pada kota Libresse itu sendiri tercatat RM 9.90. Hurm.. lantak la kan janji serius murah sebab dalam kotak tu ada dua jenis pad iaitu:

♥ Maxi Non Wings[20's pads]  : RM 5.90
♥ Maxi Night Wings [12's pads] : RM 5.50
♥ Total = RM 11.40
♥ Jimat RM 2.50






Kenapa aku tertarik untuk beli pad ni adalah kerana pad itu di letakkan di dalam kotak yang sangat comel. Kotak tu siap boleh slide. Boleh la letak pad dalam tu. Refill.





So, kepada perempuan-perempuan di luar sana, dapatkan Libresse dengan segera. Murah wei!!











p/s rajin bebenar aku promot Libresse kan macam dapat royalti pulak!

































No comments:

Post a Comment