06 September 2012

Aladdin Pants + Waka Dress

Assalamualaikum ♥


Dulu, aku pernah buat entri pasal ALLADIN PANTS <--- klik sini untuk ke entri lama. Time tu aku memang tiada keyakinan untuk memakai segala jenis pants selain JEANS. Tapi, semenjak menjadi peniaga kecil-kecilan ni, aku semakin berani mau pakai pelbagai jenis seluar walaupun kadang-kadang aku rasa macam ndak sesuai jak dengan aku. Sebelum ni aku takut orang berkata pasal aku, tapi sekarang aku ndak peduli. Biarlah apa orang mau cakap. Apa yang penting aku selesa.


Dan hari ni, aku memberanikan diri untuk pakai Aladdin Pants. Hadiah from someone yang yakin aku boleh pakai that pants dan hasilnya.. tadaaaaaaaaaa:





Extra wide crumple shawl - Kiki e-Shop
Waka Dress - Kiki e-Shop
Aladdin Pants - hadiah dari someone
Heels -unbranded





p/s kepada yang beminat dengan waka dress macam aku pakai tu boleh sms 0168453085. COD area Tawau (bandar sahaja)



No comments:

Post a Comment