02 September 2012

Alexa - Green , Inspired by Maria Elena

Hari ni tiba-tiba rasa mau bagi reward kepada diri sendiri setelah penat mencari rezeki. Dari semalam belek-belek Authentic Coach tu, tapi sabarkan hati. Mahal la kalau beli beg yang harga RM 400 - RM 500 ni. Rasa ndak mampu. Eh, bukan jugak ndak mampu, tapi entahlah. Macam membazir. Aku bukan si gila handbag pun. \\(^____^)//


So, tetiba teringat beg Inspired by Maria Elena dari Sometime. Harga beg-beg dia not bad jugak la. Ndak terlalu mahal. Sesuai lah untuk aku yang agak ganas ni. Jenis yang hambur semua dalam beg. Si BF selalu tolong aku kemas kandungan handbang aku. Sampai tahap dia sendiri ndak tahan tengok.




Lepas lebih kurang sejam belek-belek website SOMETIME, Akhirnya aku grab jugak satu. Masuk postage, total semua RM 114. Tapi sebab aku guna voucher dari blog Maria Elena, so dapat diskaun RM 10. Tinggallah RM 104. Oklah. Tutup mata jak lah. 




Kesiankan, RM 104 pun rasa bergegar mau bayar. Ha Ha Ha.. Orang lain beli handbag riban-riban relek jak. Pity me!!!


Oh ya, pagi tadi ada beli Vitamin C 1000mg keluaran Kordel's. Rasanya vitamin C ni penting, lagi-lagi diusia yang semangkin meningkat (rasa tua pulak). Selalu tgk di FB orang jual Vitamin C 1000mg tu. Tapi mahal lah. RM 45 untuk 30 biji. Aku beli Kordel's ni RM 55 untuk 60 bijik. Kegunaan dua bulan. Murah lah kan. So harap-harap lepas ni tiada masalah selesema ka apa lagi. Ini pun lepas makan sebiji pagi tadi, rasa kurang sudah ni selsema. Syukur Alhamdulillah.




p/s opss... no phone aku... :D

3 comments:

  1. tak pernah lagi beli beg ratus2 ni. hihi.kalau bes share2 lah review ok ke x. hihi

    ReplyDelete
  2. eh? aritu arga dia mcm rm99, free shipping..trus aku kepingin tp takut mo bli sbb aku ada tapuk beg lg dlm almari..hahaha

    ReplyDelete
  3. fuhyooo bergaya ala kak maghia lah lepas ni ye

    ReplyDelete