11 November 2009

...Cousin 3 in 1...

Entri kali ini di tujukan khas buat kazen2 aku yang 3 orang ini.. Pada 8 Nov 2009 yang lepas ada 3 majlis dalam sehari. Majlis nikah dan besday kazen2 aku yang berdua tu. so lepas ni boleh la kamu orang celebrate sama2 kan..

Majlis Nikah Inan

Akhirnya...kawin jugak kazen aku satu ni. Siapa sangka dia dalam diam2 rupanya dia ni ada gf. pendiamnya hanya Allah yang tahu. Adik dia sendiri pernah mengadu yang abangnya ni pendiam tahap dewa. masakan tidak.. perjalanan KK-Tawau (guna kereta) adalah lebih kurang 7-8 jam dan dalam masa itu jugak la diorg berdua hanya berdiam kerena di abang tidak banyak cakap. owh no man...apapun..CONGRATS ya...




Happy 32nd Birthday

Norlizana




Happy 2nd Birthday

Zulaikaha @ Ika


Majlis untuk budak kecik ni diadakan di Tawau so sempat la jugak aku menyibukkan diri untuk join. so bawah ni ada beberapa gambar ala2 mintak puji dari aku dan kawan dan gambar2 yang lain jugak....






















nota kaki tangan dan mulut: lepas ni giliran aku ka ni..iya???

No comments:

Post a Comment