05 November 2009

...i love pink????...

Aku sendiri nda tau kenapa lately aku makin meminati warna PINK. hahaha..adakah keperempuanan ku semakin terserlah semenjak dua menjak ini...tapi yang pasti aku suka tgk barang2 yang berunsurkan... tapi nda la jugak sampai keseluruhan barang aku warna pink. ndak la jugak sampai bilik aku pun kaler pink. bukan semua benda tu cantik kalau warna pink. ada certain2 jak bah tu. contohnya kamera.. kasut.. shawl... dan lain2.sampai bila musim minat pink ini akan berlanjutan... ikuti melalui layout blog aku...:D

5 comments:

  1. bese kalo minat pink time ngandung, baby dlm kandungan mgkin pompuan....Tahniah yek, it's a girl...hahha

    ReplyDelete
  2. masalahnya aku xmengandung la ngekkk

    ReplyDelete
  3. haha fark mcm doktor sakit puan.. hehe..

    aku lately suke kaler merah.
    kdg2 rase mcm mak ngah la plak bile kuar baju kaler merah, wallet kaler merah, hp kaler merah..

    obsess2.. huhu~

    ReplyDelete
  4. Owh..akak sheila, dulu mmg nk jd genaechlogist tp bio kantoi plak...hehe...

    Herm...kalo merah mungkin laki mungkin pompuan or dua2 mungkin...

    Tahniah...its a twin...haha

    ReplyDelete
  5. or dua2?

    jan mak nyah sudah la ok..

    ReplyDelete