24 November 2009

...Gym...

First of all..."eh..lama aku ndak post entri kan..."...hehehe...memang pun...semenjak addicted to POKER ni aku lama ndak post entri dan baca entri kawan2...pagi petang siang malam aku layan poker...hikhikhik...gila mau kaya sudah aku ni...hihi...tapi itu bukan topik aku kali ni..kali ni aku mau cerita pasal aku and the geng p Gym rakyat tadi...memang best..first2 malu masuk sebab tgk dari luar semua "abang ketat"(gelaran dari si bech untuk abanag2 yang berbadan sasa).. tapi once ada seorang abang tu tegur kami and suruh kami masuk and said that gym tu untuk semua orang...so kami pun masuk. First2 kami main basikal2 tu jak sebab ndak tau mau guna yang lain. Then...ada seorang abang ni yang baik hati ajar kami apa yang perlu dilakukan untuk mostly perempuan...yalah..ndak bagus jugak kalau perempuan terlampau angkat yang berat2 kan...kami bukan mau jadi body builder pun...kami just mau mengecilkan yang besar...hahaha...abang tu cakap...untuk perempuan...yang perlu hanyalah...basikal-untuk paha, angkat berat sikit2-untuk lengan and sit up-untuk perut.... then kami buat apa yang abang tu suruh. Makin lama makin best pulak rasanya sebab tiba2 ada seorang abang ni rupanya orang tanjung batu jugak, nama dia abang Japar(pakcik si man puntung...hahahah). dia siap bagi kami moral support.dan ada lagi seorang kawan dia (aku ndak sure nama dia tapi yang aku sure dia membuatkan aku teringat pada Mr.A aku yang dulu tu..hahahah)...dia cakap..."dik..kalau badan macam kamu ni...abang jamin 2 bulan boleh kurus dengan syarat kamu rajin and control makan sebab abang tengok kamu ni bukan gemuk daging..tapi gemuk air...masalah orang perempuan ni abang tau...1-lengan,2-tepi paha(area dalam),3-perut...yang penting kamu rajin abang jamin 2 bulan boleh kurus....dan yang penting...jangan sentuh meniman sejuk...."... "WHAT!!!2 BULAN..." aku bukan main semangat lagi....bukan apa...sebab...dengan adanya diorang sebagai trainer ndak berbayar kami....aku jadi semangat...sebab kata2 semangat diorang tu yang diperlukan untuk seseorang yang ingin kurus cam aku...kopong..lason and bech(trep mau ikut kurus..padahal memang kurus...).....dan bermulalah semangat kami yang bekobar2 untuk kurus....hauahuah...esok...misi harus diteruskan jugak....dan selagi semangat bekobar2 itu ada...2 bulan itu tetap bermain2 dikepala....Selamat Berjuang RINA!!!!!





Nota kaki tangan dan mulut:mau jadi the biggest loser Tawau...hahahhahhaha...