13 November 2009

...saya masuk hospital...

Baru kejap tadi org datang ambil aku untuk di berikan ubat2an yang sepatutnya. Biasalahkan kalau sudah berusia ni..banyak betul masalah.Nampak macam sihat tapi tiada siapa yang tahu sebenarnya aku memerlukan rawatan sekali sekala.Aishhh....kadang2 aku bosan jugak bila orang balik2 marah2 aku sebab aku slalu lambat buat kerja.Sapa ndak tension kalau almost hari2 aku di hina. Hina sangat ka menjadi seorang yang sudah berusia. Padahal masa aku muda2 dan baru lahir...aku dipuja2..konon2 aku cantik..bergaya..tapi bila semakin berusia...semua orang maki2 aku...tapi ndak pa..aku redha...adat dunia..bila ada yang cantik dan lebih muda.. yang lama di tinggalkan dan dibiarkan... yang muda2 tu pun akan merasakan apa yang aku rasa suatu masa kelak...









nota kaki tangan dan mulut: aku adalah Komputer owner blog ini

No comments:

Post a Comment