03 November 2009

...konvo adik aku...

First of all...aku mau congrats adik aku, Nadzirah Bahar for her convocation.So..untuk menghadiri majlis konvokesyen dia yang berlangsung di PICC pada 31 October 2009 yang lepas...so aku dan family pun pergila ke KL.so di bawah ni ada beberapa pic yang sempat aku tangkap.Aku nda da mood mau begambar sangat sebab aku terlalu penat kali ikut adikku pegi meround Bukit Bintang memandangkan kami tinggal di The Conorade Hotel, betul2 sebelah Lot 10 so panjang la langkah kami.Ndak jugak banyak aku shopping sekadar membeli 3-4 pasang baju, satu jeans dan 16 helai shawls..hahahaha...bab shawls ni aku sendiri nda tau mcm mana boleh sampai 16.aku beli time mamaku bawak pegi Jalan TAR.setiap shawl yang aku nampak lawa aku beli.time balik hotel baru aku perasan semuanya ada 16.hahaha..mamaku tekejut jugak tengok 16 shawls tu..tapi apa boleh buat memang itu kerja aku..

Kali ni aku hanya sempat jumpa Eda,Angah dia dan Zet. Itupun malam sebelum aku balik Sabah keesokan harinya.Aku nda sempat ambil gambar dengan diorang dengan harapan Eda akan upload gambar yang di ambil menggunakan kamera dia..:D




























nota kaki tangan dan mulut: bila mau p makan angin lagi ni???

No comments:

Post a Comment