27 August 2010

... penat yang tidak berbaloi - demmmmm....

Serius tahap dewa 19...
aku penat gila babeng...
pagi td lebih kurang jam 9 stgh...
aku dengan penuh semangat dan berkobar2 pergi ke bank atas niat mau bayar kereta dan ambil duit gaji + bonus a.k.a duit raya yang aku bank in ceknya semalam....
bertambah happy bila aku dapar parking kereta betul2 depan Maybank..
panjang gilak barisan... tapi demi shopping raya aku tabahkan hati...
then bila smpi turn aku...

demmmmm...

cek belum clear...
beriya aku tekan amount yg bnyk...
sekali baki tidak mencukupi...
adeiiii...

penat2 jak bebaris...
nasib baik dalam bank tu ada beberapa rat...
daripada aku malu...
aku ambil la berapa yang ada...

demmm...

buat malu dan buat penat jak...

ni aku malas ni...
next monday sudah 30 hb... maybank ni bukan boleh harap... lambat sikit bayar kereta.. mula lah dapat surat cinta.... asihhhh

mode: hampa dan kecewa..



No comments:

Post a Comment