18 August 2010

...Ya Allah jangan kau coba aku lebih dari batas mampuku...

Ya Allah ya Tuhanku...
sesungguhnya ...
serius...
aku sudah tidak mampu..
untuk...
melihat dia...
medengar cerita2 pasalnya...
aku goyah Ya Allah...
aku jadi lemah...
mau kata aku masih sayang dia...
aku sendiri ndak tau...
tapi serius..
aku jadi tidak tenang tiap kali perihal dia muncul...
Ya Allah...
berikan aku kesempatan untuk meneruskan hidup bersama Mr.Otromen ku yang kini...
biarkan dia hanya menjadi kenangan dan pengalaman hidup...
Ya Allah...
tolong aku untuk lupakan dia...
ya...aku mahu itu....
kerana aku pasti...
sampai bila2 pun...
aku tidak akan dapat memiliki dia...
tidak sama sekali...

kecuali...



dengan IZINMU YA ALLAH~~






nota kaki tangan dan mulut: kenapa bah dia ndak mau lari dari kehidupan aku...termasuk orang2 yang rapat dgn aku...pleaseeeeeeeeeeee~~