23 April 2012

Hadiah Untuk Diri Sendiri

Yehuuuu!!!! oppss... Assalamualaikum blogku. Lama ndak menconteng ke muka mu kan. Arghh. Mimpi apakah aku hari ini sampaikan tergerak hati mau check blog aku *sambil sapu-sapu habuk*.



Kesian jugak aku dengan blog ini sebenarnya. Percuma sahaja ada domain sendiri tapi jarang sekali terupdatekan oleh tuannya. Lagi-lagi semenjak tuannya mempunya e-shop. Tambah terabaikan. Oh ya, girls semua, especially around TAWAU, sesiapa berminat dengan tudung-tudung bolehlah jenguk-jenguk my e-shop. mana tau berkenan. Klik saja link ini KIKI e-SHOP.



Setelah hampir beberapa bulan menjalankan aktiviti jual beli ini, aku tiba-tiba merasakan, aku tidak pernah lagi memberikan hadiah kepada diri sendiri atas usaha yang aku lakukan. Kira macam reward lah. Dan atas dasar itulah tadi, aku telah membelanjakan diriku dengan beberapa pasang dress. Hah baca betul-betul, DRESS!!!!!! Mimpi apa aku pun ndak tau lah. Tiba-tiba mau berdress bagai. Kita tunggu dan lihat lah macam mana. (^__^). Trend kunun pakai maxi dress ni. Aku ni bukanlah gila fesyen yang melampau-lampau. Tapi sesekali ikut jugak lah fesyen *KUNUN*. Walaupun belum gaji, tapi tidak mengapa, duit untuk pembelian baju-baju tadi akan diganti semula bila mendapat gaji bulan ini. Duit bisnes??? oh tidak. Bisnes tetap bisnes. Hal peribadi mesti asingkan barulah maju bisnes.



Nah apa sudah aku melalut tu. Entahlah. Asal terlepas rindu untuk memblogging cukuplah walaupun bahasa agak tunggang langgang. But who cares kan. This is my personal blog. Aku yang bayar domain ni. So suka hati aku lah mau taip apa pun. kan..kan..kan..



Oh ya. Sejak aku curang pada nuffnang hari tu, sejak Glitterati aku dicabut balik, aku beralih arah. Tetapi kini aku sudah kembali. Walaupun ketika aku kembali itu, aku belum mendapat kembali keahlian GLITTERATI aku tu. Tapi tadi, aku tergerak hati untuk bukan account nuffnang aku dan aku tersenyum bila membership itu dapat kembali. Ini membuatkan aku makin semangat melalut dalam blog ni. Ndak apalah kalau orang ndak mau baca pun. Yang penting itu sudah cukup buat aku semangat untuk terus menaip/melalut/meluah diblog ini.




Apa lagi aku mau mengarut di entri pertama untuk APRIL 2012 yang bakal berakhir beberapa hari lagi. Tapi kira oklah. Sebulan jak pun ndak update apa-apa. Biasanya berbulan-bulan. he he he.




Oh ya lupa mau bagi tau, ini hari ke-5 aku menelan Collagen Premium Catalyst. Dalam usaha mencantikkan kulit muka menjadi ala-ala Korean gitu. Kepada yang berminat dengan porduk CATALYST , especially orang-orang Tawau, aku merupakan ajen sah Catalyst ok.Boleh PM aku di FB e-shop tu kalau ingin membuat tempahan.No ajen belum dapat dari Catalyst lagi he he he.


Hasil selepas seminggu nanti akan aku updatekan. Tapi so far aku rasa aku makin putih *PERASAN*.



Jam sudah menunjukkan pukul 00.49 23/04/12. Sudah masa untuk tidur. Bye-bye for now.



MIMPI INDAH SEMUA!!!

No comments:

Post a Comment