26 April 2012

Today is pay day!!!

Mata sebenarnya sudah mengantuk. Kepala pun berdenyut-denyut. Rasanya kesan dari minum neskepe si ninong buat petang tadi.


Kepala sakit dicampur dengan kepenatan menghadap laptop. Mengedit video setelah bekurun aku tinggalkan dunia movie maker ni. Helping someone special. So, apapun terjadi, aku akan usaha buat. Just hope they like it.


It's 26th hah! Pay day!! Harap2 big boss sign check lah. So that aku boleh beli stock baru untuk barang jualanku. As usual.


Oh ya. For the first time today, aku pakai maxi dress + cardigan. Mimpi apa ntah. Sebenarnya aku sekarang bosan + malas mau berjeans sudah. Sebab tu buang tebiat pergi beli maxi dress banyak-banyak.


Remember hari tu aku ada buat entri pasal hadiah untuk diri sendiri?? Inilah dia. He he he. Happy lah. For the first time aku confident pakai skirt bejalan di tempat awam. Syabas Rina!!!



Masa untuk tidur. Denyutan kepala makin menjadi-jadi. Betul-betul perlukan rehat.



Good night my blog!!!


P/s this type of dress will be available at my e-shop soon!!!



1 comment: