27 April 2012

VCO : Sapu dimuka

Aku merupakan pengguna Catalyst Premium Collagen selama 10 hari dan Catalyst Virgin Coconut Oil selama hampir setengah bulan. Menelan semula VCO setelah hampir 8 bulan meninggalkannya.



Mula terdetik semula untuk menelan VCO setelah melihat semula gambar tahun lalu dimana kulit muka aku time tu agak bersih dari bulan lalu sebelum telan semula VCO tu. Sebab malas mau tunggu lama kalau order via pos, aku ambil keputusan mau beli dari stockis di Tawau sahaja. Tapi harga dia jual memang cekik darah. Dasar mau cepat kaya. Standard price untuk jual di SABAH/SARAWAK adalah RM 43.90 and dia jual RM46.90. Damn u! 



Atas sebab itu jugak aku berniat mau jadi agent CATALYST dan sekarang aku merupakan agent sah CATALYST. Sejak jadi agen ni aku start makan Catalyst Premium Collagen. Aku bukan spesis yang mempunyai masalah teruk dengan kulit wajah. Aku cuma seseorang yang inginkan kulit yang glowing ala-ala artis korea tu. Sebab tu lah aku rajin sapu VCO dimuka lately.








Sebelum ni aku guna softgel tu. Aku cucuk pastu sapu dimuka. Tapi, start minggu depan for sure ndak payah sudah sebab aku sudah order VCO yang liquid. So mungkin lebih jimat. Ndak sabar bah mau dapatkan kulit yang ala-ala korean girl *PERASAN*



Kepada yang berminat dengan produk Catalyst, boleh cari aku ya. Boleh jenguk e-shop aku jugak. Ada jual tudung, dress dan kain pasang jugak.






No comments:

Post a Comment