27 April 2012

Kawan Memang Untuk Membantu, Tapi Kawan Yang Dibantu Boleh Tolong Jangan Lupa Daratan ka?????

Ni kali la punya panjang aku punya title entri. Tiba-tiba rasa mau curhat malam ni.






Hurm.. aku bukanlah jenis kawan yang harapkan balasan bila bantu seseorang kawan itu. Tapi at least, jangan jadi kawan yang lupa daratan ataupun SELFISH boleh ka? As a friend, aku sedaya upaya bantu kawan aku kalau ada yang mintak tolong, but please do appreciate what i did for you. Kalau kau rasa kau boleh buat semua tu tanpa aku, go on. Aku doakan kau berjaya. Tapi do you still remember what did u promise me last time? Ahh! Kau tau sendiri bah. Apa yang kau janji. Before aku tolong tu, kau janji aku itu, kau janji aku ini. Bila semua selesai, at last kau lupa aku. OH DAMN YOU! Mana pergi janji-janji kau? Aku akui aku boleh survive even kau ndak bantu aku pun. And i did it. But aku masih terkilan sebab baru aku tau kau ni rupanya spesis manusia macam ni.


Whatever is it, i just hope one day you will realize that, sehebat mana kau rasa diri kau, kau ndakkan boleh hidup sendirian. Kau ndak lah hebat pun!!!




No comments:

Post a Comment