01 May 2012

Nasi Lemak Roundabout Giant Tawau




Selamat Bercuti wahai pekerja-pekerja semua.

Pagi-pagi aku ajak si yuli p membeli nasi lemak. Ada kawan bagitau sedap. Jadi aku excited lah mau mencuba. Semangatan lah kunun sebab bilang si Pian jam 8 habis sudah. Jam 7 aku suruh si yuli ambil. Takut habis.


Aku tapau 6 bungkus untuk orang-orang di rumah.Siap mix lauk lagi. Sebab nampak macam sedap.


Tapi jujur aku cakap, tidak sesedap yang aku imagine. Aku membayangkan nasi lemak itu seperti nasi lemak yang jual di gerai tepi jalan dekat pondok polis di Jalan Masjid India tu, yang depan Palace Hotel tu. Punya mabeles tu nasi lemak dia. Paling mantap!


Tapi ndak apa lah. Kalau ndak cuba mana kita tau rasanya kan. Dengan mencuba baru kita dapat rasa setiap makanan di muka bumi ni. Tapi jangan pulak kamu gatal-gatal mau merasa daging babi ya. Itu gila sudah tu.


Apapun, nasi lemak tu sudah selesai masuk dalam perut. Silap-silap bakal keluar menjadi sisa buangan sejekap lagi.




P/S SELAMAT DATANG MEI!!!!


IKLAN:



Berminat dengan Maxi Dress Macam ni???
Dapatkannya di:


1 comment:

  1. Nasi lemak masjid jamek tu mmg chun habis lah. Dulu time p praktikal tiap pagi wajib beli nasi lemak tu :D

    ReplyDelete