19 May 2012

TM Connects : Cara Mudah Untuk Buat Laopran Kerosakan Streamyx

Kelmarin, lebih kurang jam 10, tiba-tiba line streamyx down. So, aku macam biasa lah kalau sudah mengamuk, TWITTER la tempat aku lepas geram.Saapa mau follow aku, mau baca aku mengarut hari-hari boleh follow aku di sini. https://twitter.com/#!/rinadorina

Baik jak aku tulis kemarin. Biasa maki-maki. KENAPA STREAMYX TIBA-TIBA DOWN???

Tiba-tiba ada orang reply. Mau tau dari siapa? Dari Twitter TM CONNECTS 

Terkejut jugak. Nasib baik aku ndak maki-maki.

Bawah ni hasil perbincangan kami.
















Mudah kan. Sekarang ni zaman canggih. Semua pun di hujung jari. So kepada sesiapa yang ada masalah Streamyx, lepas ni boleh langsung tweet diorang ok. Klik jak atas tu . Aku sudah bagi link. Sekian.



p/s Selamat berhujung minggu. Kejap lagi mau pegi Kompleks Sukan Tawau. Ada sambutan HARI BELIA. Sekadar memeriahkan majlis dan mengisi kebosanan di hari Sabtu.





No comments:

Post a Comment