17 May 2012

Mee Rojak Maya Corner

Aku memang gila mee rojak ni. Aku kan hantu kekacang. So segala makanan berunsurkan kacang ni memang fave aku lah. Dari dulu lagi. Time kerja di KKIA dulu, selalu jugak aku makan mee rojak di D'Warung Jalan Kepayan tu. Lepas balik Tawau susah mau jumpa.


Tapi sekarang aku sudah jumpa kedai yang jual mee rojak. Dekat pulak dengan rumah. Senang la mau menapau.

Kepada yang berminat mau makan mee rojak boleh pergi makan di  MAYA CORNER ya. Kedai mertua adikku. Lokasi : Tanjung Batu Tengah. Ada jugak jual mee tauhu dan nasi kuning.




Sekian!

2 comments:

  1. Saya pun hantu rojak. Dulu selalu makan dekat subang. Sedap!

    ReplyDelete
  2. susu nescafe itu sgt chumell...

    ReplyDelete