20 May 2012

PEWAKAS Glam Nite Dinner | Baju 5 Tahun Lepas




First of all, simple kan header baru aku??? Pink + baby blue. Cute combination. Siapa disebelah tu? Itu MZMZ. Ndak sama. Tapi biarlah. 




Semalam pergi dinner PEWAKAS ka PAWAKAS. Im not really sure. PEWAKAS ndak silap. So, disebabkan itu adalah dinner percuma yang aku dibawak pergi, so aku tidak akan berhabis wang untuk spend duit beli dress or apa pun. Fikir punya fikir punya fikir, finally aku decide untuk pakai kemeja aku yang aku beli almost 5 years ago. Aku ingat lagi, aku beli kemeja tu untuk majlis pembukaan BarSu. Sekarang ni pun BarSu ndak da sudah. Sudah tukar jadi WhiteRoom. Bayangkan!!


So gambar bawah ni apa yang aku pakai semalam




Shawl : Kiki e-Shop ---Klik sini
Inner : Outer Syria 3 tahun lepas
Kemeja : Nichi 5 tahun lepas
Skirt : Lycra Skirt Kiki e-Shop
Heels : Vincci raya tahun lepas
Clutch : Unbranded raya 3 tahun lepas




p/s berjimat cermat amalam mulia

1 comment: