17 May 2012

VCO Catalyst | Minyak Kelapa Dara Catalyst : Sesuai Untuk Ibu Mengandung, Ibu dalam pantang dan Ibu Menyusukan



Persoalan : Bolehkan ibu mengandung, ibu menyusukan baby atau sedang berpantang boleh makan VCO ? 



Jawapannya :  

BOLEH .Tiada masalah. Tiada side effect untuk kandungan, kesihatan dan juga bayi. Sebabnya VCO Catalyst adalah 100 % dari minyak kelapa dara Gred A dan  VCO merupakan MILK BOOSTER kepada ibu-ibu yang menyusukan anak.




Sewaktu mengandung :-

VCO akan membekalkan tenaga, membuat kita kelihatan lebih ceria dan insyaAllah memudahkan bersalin. Pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua untuk memudahkan proses kelahiran. Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada baby. Masalah strechmark dapat dikurangkan atau lebih baik lagi jika anda sapukan pada kawasan-kawasan yang ada strechmark tu.

Sewaktu menyusukan (BF) :-

Makan VCO seperti biasa  jak ya. Baby akan mendapat khasiat VCO dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. Anda jugak boleh sapukan VCO untuk rambut baby supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak. 

Semasa Dalam Pantang :-

Juga amalkan VCO seperti biasa, Tiada pantang/bentan. Jadikan VCO sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil  dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering.Anda juga boleh ambil collagen sewaktu menyusukan dan dalam tempoh berpantang. Tiada masalah punya.



Kepada yang berminat dengan produk VCO Catalyst boleh inbox saya di KIKI e-SHOP <----- klik sini

No comments:

Post a Comment