20 March 2009

...penduduk Tawau semakin kaya seiring dengan kemajuan Bandar Tawau yang ingin menuju kearah menjadi sebuah BANDARAYA.(punya panjang tajuk..)...

percaya atau tidak...aku sndr xmau percaya...tapi...itulah hakikatnya....

semakin hari makin banyak kereta di bandar Tawau yang aku rasa makin lama makin menuju ke menjadi sebuah bandaraya....

pertambahan penduduk semakin meningkat dengan drastik sekali....

dimana2 jammed...

aku pun xtau mana diorg dpt duit beli kereta...(sibuk...suka hati org la bah rina...)

aku bukan xsuka orang Tawau makin maju dan kaya...yang aku malas...

aku malas mau cari parking tiap kali aku mau p bank...especially Mayabank Tawau yang aku rasa.... kedekut mau mampus....

bayangkan....

sudah tau ramai org suka bank diorg tu...boleh plak xda seat..i mean..kurang seat...sudahlah tu..pekerjanya xda yang menyedapkan mata memandang....

CISS!!!

Lain la CIMB...sesak mcm mana pun...lmbt mcmmana pun...aku sanggup tunggu... sambil2 cuci mata...huhuhuhu....

percaya atau tidak....aku dengan hati x ikhlas tadi...telah memarkingkan kereta aku di dpn CIMB Bank* untuk menyelesaikan masalah aku di Maybank...(kepada warga Tawau...mesti tau betapa jauhnya aku berjalan kan...)...

itu pun selepas 3 round tawaf di Fajar... lagi 4 round aku jadi Hajjah... :P

YA AMPUNNN!!!

Kalau hari2 gini....

Kulit aku boleh bertukar warna....

Walaupun lemak aku mungkin berkurangan....

Hakikatnya....

Tawau semakin maju..dan menuju ke arah sebuah Bandaraya....

(boleh percaya ka?????)


*tapi...betul ka sedih...mcm suka jak kan paking dpn CIMB....sapa tau rezeki dpt jumpa abang CIMB tu.. hukhukhuk....
...Cik-doRINA...


No comments:

Post a Comment