25 March 2009

...Seokarno Hatta International Airport... Here We Come...

(gambar ini dicuri dari blog Cik dD)

Yeah Bebeh!!! Here we come...Finally aku ngn Cik dD akhirnya membuat keputusan untuk beli jak tiket tu...at least kalau x jadi pun...burn jak la... br RM190 return Twu-Kk-Jjkrt-Kk-Twu....erm..planning bulan 7 tp mahal plak.... lgpun kbtln setakat ini itu yg paling murah pernah kami jumpa...xmau jadi mcm promsoi yg lepas....tunggu punya tunggu...last2... habis... so kali ni nekad...dalam masa 7 bulan ni... aku try cr2 lagi tmpt yg boleh di buat bercuti.... sekurang2nya boleh isi masa.... tapi yang paling penting persediaan p Jakarta bulan 10 nnt mesti la lengkap... sbb kami p berdua tanpa tour guide... berani mati kami berdua ni...apa peduli..org indon boleh hidup d negara kita...napa kita x boleh pulak....kalau sesat pun..apa susah...kawan bapak aku ada sana..hahaha... apa pun....


WE ARE 25.. so..xda masalah mau berbackpackers berdua.. janji ada akal dan otak... semua boleh jalan....

...Cik-doRINA...

7 comments:

  1. eh mcm sama jak...aku pun bercita2 mau pi tempat lain dalam masa 7 bulan tu...p gold coast la...huhu (pedahal yg dipigi bulan 10 tu jakarta jak..huhu)

    ReplyDelete
  2. wah!
    nk ikut gak pegi jakarta! :P

    ReplyDelete
  3. hehe. manada berani mati tu. ok ja tempat tu. as long as ada kwn. lgpun ada ja org travel alone. papa pun all d best d jakarta nanti! yea.

    ko twu-kk tu nek flight ka apa? bp ringgit plak flight twu-kk ko? aku pun da beli tiket ke bangkok nov ni. 3 org. seb baik dpt price plg mura. arap2la kwn2 aku tu ok ja nnt. kalo nda, aku nekad p sorg diri. muhahahaha. tiket suda dibeli. sawadikap.

    ReplyDelete
  4. wah!!
    tunggu aku begaji duit sendri aku pun maw berbekpeking ni..



    hish.


    best ni..

    ReplyDelete
  5. mari kita berbackpaking beramai2...

    ReplyDelete
  6. wah!!
    tunggu aku begaji duit sendri aku pun maw berbekpeking ni..



    hish.


    best ni..

    ReplyDelete
  7. sbbkan Cik Vida ulang komen...

    aku pun jawab 2 kali...

    mari kita berbackpaking beramai2...

    ReplyDelete