15 March 2009

..transformasi..

Hari ini tetb aku datang rajin... entah dari mana kerajinan haku datang... tp... walaupun agak lambat bertindak... mana tidaknya..aku start dr pukul 7.45 a.m (pas bangun tidur...mentang2 ahad...)...and siap lebih kurang setengah jam yang lepas iaitu lebih kurang 12.45p.m... (punya lembab ko rina... ish2...).... dan hasilnya...akan aku tunjukkan.... Ya..itu la dia.. masa yang aku ambil untuk mengemas bilik tidurku yang sudah lama aku x kemas...since aku balik Tawau lagi... hukhukhuk.... bilik ni mau dikatakan besar... mcm x..sudah usang bilik ini.... rasanya aku tinggal di rumah ni since aku standard 3...pada masa itu umur aku...ehh..jap..kira jap... oh ya..umur aku time tu 9 thn la lebih kurang... dan sekarang ni umur aku sudah 25 tahun....uisehhh...lama jugakkan.... lebih kurang 16 tahun... dari xberpagar smpi berpagar rumah ni... dari pintu pagar tolak-tarik sendiri sampai auto buka sudah pintu pagar ni...hukhuk... dan aku sedikit sedih... bilik aku ni belah kiri (kiri aku tika ini)... ceilingnya mcm sudah agak usang dan menunggu masa untuk menimpa sesiapa saja yang berada di bawahnya...( nasib baik katil aku belah kanan...hukhukhuk).... ish2...bukan x mampu buat...cuma... saja meninggalkan kesan sejarah rumah ini....iyalah.... biarpun ada yang baru...yang lama jangan dilupakan.. tunggu la smpi masa nanti aku renovate guna bilik ni... siap pasan AC lagi wpun sbnrnya aku x suka sangat pakai AC ni... hhuhuhu... berbalik pada gmbr untuk bilik aku... akan aku paparkan esok.. siot punya card reader..bleh plak tertinggal di opis... sudahla aku ni xda kunci opis...(kunci tu pun x guna... aku datang kul 8 lbh...balik plak awal..hukhuk...so..kunci tu biarlah org yg dtg awl n balik lmbt yg pegang...lebih selamat....kalau x ada plak org buat kerja di luar opis...hukhuk...).... esok aku upload gmbr transfomasi bilik aku ya..ya..ya... :

No comments:

Post a Comment