04 March 2009

Tq Guys!!! Gonna Miss u All!!!

YEHAA!!! Finally... MY LAST DAY AT WCT ... aku sendiri actually cofused dgn diri aku... aku gembira ka sedih... erm...aku actually gembira...sbb aku sudah x larat kerja dgn org macam diorg..(sesetengah org jak la...bukan semua...).... at the same time aku sedih sbb yalah...almost 2 year aku kerja di sana.. dan di KKIA la kerja pertama aku... yang lebih menyedihkan aku... diorg semua berkumpul ramai2 depan aku... YA AMPUN!!! serius aku x boleh tahan..... Di bawah ni ada sedikit gmbr aku bersama diorg....aku x larat letak semua..malas mau explain...dan sbnrnya...ada beberapa gmbr tu pun sekadar mengambil hati jak...( x semua ya... kepada yang tau siapa mereka.. tq.. :P)...

Ketiga- tiga Jejaka diatas merupakan best friend aku since aku start kerja d WCT... aku memang kamceng dgn mereka bertiga memandangkan diorg jugak mempunyai otak yang gila cam aku... aku suka kawan ngn diorg tiga sebab diorg ni sot..dan yang paling penting tidak cerewet bab makan ni... Kami tidak pernah fikir pasal duit yang penting perut kami berisi...sbb tu time rapat dgn diorg ni berat badan aku naik mendadak... serius sot sbb hujung2 bulan kami berempat boleh pegi makan tmpt mewah2 sebab telalu mengikut kata perut... huhu... walaupun semenjak dua menjak ni hubungan kita tidak serapat dulu...kerana masing2 sibuk dengan hal masing2... aku tetap sayang kamu 3... and Harry.. Tq for your "last word" ptg tu... ehehehe...


Ini Shyanne.. Purchasing Assistant.... Kawan aku p breakfast pepagi sbb dia tinggal jauh... serius Anne... first dulu time ko baru masuk aku x suka ko sbb kami ingat ko adalah mata2 audrey... dan aku sendiri lupa sejak bila kita rapat...but if i'm not mistaken since yang kita p Kundasang sama2 tu kan... mcm start dr situ dan kalau x silap start dari yang Minah Hujung tu jadi pelapor Audrey kan... apa pun.. Thanks Anne... Thank You for being a GOOD FRIEND of Mine...



Ini Gambar kami bersama Kak Cda di Meja dia... Yang tudung biru tu Masida, Yang kepala dia kuar tu.. Rujai...hahahaha... Dan the one and only man there is Ku Azril.. xpernah ketinggalan dalam bab begmbr2... diorg ni kawan2 aku g solat... THANKS GUYS!!!


Ini gmbr kenang-kenagna aku bersama rakan solat ku..hehehehe... going to miss u all guys...


Gambar ini hadiah dari kawan2 yang otaknya sedikit sot.. aku x pernah terfikir yang diorg boleh beli benda ni...sudahlah tu yang belinya leleki pulak tu... errrkkk... apapun... THANKSSS!!!

YUMMY!!! CHEESE CAKE dari Secret...tq guys.. best jugak kan.. aku resign time kamu semua baru gaji.... hehehe...

Serius sedih sbb semua orang bekumpul depan aku.... TQ...
P/S actually ada banyak lagi aktiviti kami sblm aku resign... Karaoke d KKBOX & Lunch @ Krishna Curry House... tapi nnt aku ada masa aku wat entry lain ya... heheheh...

No comments:

Post a Comment