03 May 2010

...sakit...

Sekarang ni aku tengah selsema...adoii...sungguh tidak tahan dengan cecair2 dalam hidung ini. sepertinya ingin saja aku cabut hidung ini... dan satu benda yang aku baru perasan... aku belum makan ubat pun. hukhukhuk... malas pegi klinik walaupun free... dan malas jugak untuk singgah mana2 kedai untuk mendapatkan panadol soluble...

selain itu.. aku jugak tengah sakit hati. tengah krisis dengan Mr. BF...huh! ini la ni lelaki..bila orang cari dia..banyak alasan.. busy la..apa la..itu la... bila orang sudah ndak mencari dia.. baru sibuk2 cari orang... sibuk tanya kenapa ndak kol.... tau la sibuk...tp ndakan la mau kol sekejap pun susah.. sudah lah free. Lantak kau la.. kau tau mana mau cari aku kan... kalau kau rasa mau cari..carilah.. kalau tidak... HEY YOU!!!...AKU MASIH BOLEH HIDUP TANPA KAU LA!!


gambar adalah hiasan semata2...lalaala~~ tunjuk shawl baru aku ke EDA...lalalala








nota kaki tangan dan mulut : adat la orang bercinta...time gaduh semua ndak betul... layanzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment