11 May 2010

...awal pagi morning...

Hari ini aku bangun awal .jam 5 sudah aku bangun. aku terbangun dengar bunyi alarm mamaku... biasanya bukan aku peduli pun alarm mamaku tu...aku selalu ikut alarm sendiri.. natural clock.... ndaktau mimpi apa semalam... tp at least..ok la.. frankly speak... biasanya aku SUBUH GAJAH... hahaha... hari ni ndak gajah ok..LOL!

Ermmm.... ndak tau hari ni mau buat apa... nampaknya kehidupan seharian akan berjalan seperti biasa... pegi opis... duduk opis smpi petang.. petang balik rumah.... layan facebook sampai malam... DAMN!! punya boring kehidupanku ni....





nota kaki tangan dan mulut: entahlah labu....

2 comments:

  1. hahahahahahah baru ku perna dengar itu SUBUH GAJAH!!! kkekwekwekwekwe

    ReplyDelete
  2. kami punya gelaran untuk subuh yg mau jam 6 sudah..wakakakaka

    ReplyDelete