12 May 2010

...aku sayang dia....tapiiii....

tapi...kadang2 aku bosan dengan hubungan begini bah...dia terlalu busy dengan dunianya sendiri.. sampaikan kadang2 aku ada niat untuk mencari selingkuhan a.k.a skandal.bukan niat untuk tidak setia cuma kadang2 kesibukan dia buat aku rasa teringin mencari seseorang yang dapat berkongsi suka duka dengan aku.tapi masalah aku ialah... aku bukan jenis manusia yang boleh membahagi rasa kasih aku kepada dua orang yang berbeza dalam satu masa. kalau boleh...memang sudah lama aku lakukan.bukan mau cakap aku ni pencinta setia cuma aku takut kisas. itu jak. aku cuma berharap aku masih boleh bersabar. lagipun tiada sebab untuk aku tinggalkan dia. dia ok.baik. penyabar jugak.sabar dengan karenah aku. ndak pernah marah2.kalau aku marah2 dengan dia.. dia tenang jak. tp ketenangan itu yang buat aku tambah sakit hati... hurm... entahlah.. mungkin aku silap..macam yang selalu aku cakap...sekarang ni...aku akan terus bersabar dan terus bersabar. berdoa dan terus berdoa semoga suatu hari dia akan faham keinginan dan kehendak aku.




nota kaki tangan dan mulut: i hate LDR.

No comments:

Post a Comment