29 June 2009

...datang dan pergi - versi 2....

kul 8.30 nanti aku mau p apot ambil mamaku di apot. ndak sedar kan masa berlalu. seminggu sudah mamaku p KK bercuti a.k.a melawat rumah c lason..kalau di ingat2 aku pun lama sudah ndak p kk.. minggu lepas ada kol c Harry...ada juga dia menanyak...rindu jugak aku dgn kawan2 d kk..tapi cam ndak da masa plak aku mau p kk..tgk la mcm mana....p kk ongkos lagi kan...hahah.. aku skrg ni sedang berjimat cermat...bnyk trip akan datang yang memerlukan duit....perghh...bynk trip..tapi ndak da duit..ndak sedar diri betul kan...huahuahuaa...

sebenarnya..lepas aku taip blog ni sepanjang ini aku sendiri kenapa aku buat title dia datang dan pergi... yang datang..memanglah mamaku..tapi yang pergi??? siapa yang pergi???? ish2... sedih kan bila ada orang yang mau pergi... ermm... ndak pa la..sekarang kan zaman canggih... yang jauh boleh di dekatkan dengan alat komunikasi canggih kan..kan....



nota kaki tangan dan mulut: baru jap tadi Pn. Samsiah call.. flight dia delay... jam 9.10 baru terbang dr kk... means...smpi twu jam 10 la kan... ish2...

No comments:

Post a Comment