27 June 2009

...sabtu yang bosan...

huhuhu...plan mau p lepak kedai abang firman(aku baru tau nama dia firman dari si beben)...tapi ndak jadi sebab mala sakit kepala... ninong penat gotong royong. c bech sudah d bandar jalan dgn kawan satu sekolah dia. aku pun sebenarnya plan mau jumpa c yuli tapi dia pun bz sbb mau urus barang2 dia..tapi aku terkejut tetb dia tanya aku pasal baju playboy..haha.. kes mau belikan bofren la ni... disebabkan ndak jadi..aku pun terfikir mau update blog yang tidak seaktif dulu. bukan apa, semenjak ada FARMTOWN ni..aku lebih ke arah itu..ish...aku ni ndak setia kan..haha... sekarang ni aku sendiri di rumah. ndak tau mau buat apa..plan mau p rumah makcik miah lepak sana.huahahuahau.


lately bnyk berlaku sesuatu di luang jangkauan aku.betul la kata org.. "what goes around comes around". semua ni kuasa Allah. sekarang ni pembalasan Allah on the spot. bayar CASH. ndak payah tunggu akhirat... so semenjak itu aku memang sudah agak bertaubat sikit untuk kutuk2 orang ni... kan eda kan..


apa lagi ya.. aku pun lately kepala otak cam biul sikit. ndak tau knpa.. in love kali... HUAHUAAHUAHAUAHU... mengarut.. tp mungkin btl aku in love... tp aku xmau bising2 dulu. jodoh pertemua di tangan ALLAH. sampai masa sampai jugak kad jemputan aku yang entah bila.hahahah....

No comments:

Post a Comment