29 June 2009

...Pn. Samsiah balik...

hari in Pn. Samsiah balik dari KK.so awal2 pagi buta sudah bangun menyiapkan kerja2 rumah sebelum aku kena bebel (gila rajin..anak siapa la ni).... tapi yang herannya aku masih sempat online dan update blog. aku rasa penyakit update blog aku suda kembali semenjak dua menjak ni.. hahah..bagus rinadorina...welcome back.... beberapa bulan kebelakangan ini nafsu (huh...tulis blog kena ada nafsu ka?? GILA...)... mood blog aku kembali. semenjak aku jarang update blog banyak benda aku pendam sendiri. blog ni la tempat aku luahkan semua yang terbuku di hati aku. aku ndak kisah dan ndak peduli pun ada orang mau baca atau tidak..tapi yang pasti aku taip untuk aku sendiri dan untuk aku mengimbau kenangan di masa depan kelak. aku ni kan pelupa. sedangkan aku pernah ada blog di friendster pun aku pernah lupa. so blog ini sebagai satu platform (gila cam taik perkataan yg aku pakai ni)... untuk aku gunakan sebagai salah satu cara aku mengimbau masa lalu suatu masa kelak. (uii...gila mengarut aku pagi2 buta ni..ada plak idea aku walaupun kurang tidur... aku tidur pukul 2.30 dan bgn pukul 5.30... tapi otak masih ada idea mengarut yang bukan2...sangat gila..kan...hahaha....)...

sebelum aku mengarut yang bukan2 lagi dalam blog aku ni..bagus aku stop dan sambung kerja aku. konfom lmbr masuk opis lagi hari ni.... konfom orang cakap... "KO INGAT NI COMPANY BAPAK KAU...SUKA2 HATI KAU DATANG LAMBAT"... tapi kalau aku yang kena soal macam tu.. aku akan jawab... "YA MEMANG COMPANY BAPAK AKU...JADI SUKA HATI AKU LA MAU DATANG JAM BERAPA PUN.."...haha...tapi..hakikatnya aku ndakkan cakap macam tu..sebab aku masih makan gaji. tapi aku boleh pura2 menyapu or pura2 bz buat kerja d rumah time Hj.Bahar mau p kerja..jadi kalau aku lambat pun aku ada alasan..hahaha..



nota kaki tangan dan mulut: aku rasa ayat opis bapak ko punya ni sudah pernah aku post masa entri bila ntah..hahaha..suka aku la..blog aku..apa aku mau buat ndakda kaitan dengan kau pun...

No comments:

Post a Comment